2012. szeptember 30., vasárnap

Darker Than Sun (2011)


Mikor egy Lány kitakarja  napot.. de csak annyira, hogy ne vakulj meg,ha belenézel. Tehát a Lány árnyéka az, ami miatt láthatod a csodát. 
  Egyébként a kép egy komoly kérdést vet fel. A  készítő maradjon a helyén, és élvezze a látvány tökéletességét, vagy induljon a lány mellé, hogy részévé váljon a képnek, amit viszont így már nem láthat. 
.
.
.

Tech: Egy jól sikeredett shoot a vízben. Mivel a kölcsöngép (FZ-30 , egyébként imádom) azért nem hozta azt, amit akartam, tovább dolgoztam az ügyön. Mű-HDR t használtam, és a nekem legjobban tetsző két-három képből kiválogattam a legjobb részeket. (már megint nem látszik,de vagy nyolc-tíz réteg van itt összefűzve), majd a szokásos korrekciós réteg-maszk meló jött. Sajna  a lány körüli glow-ot nem tudtam ennél jobban eltüntetni, de azt hiszem, így már nem olyan zavaró. Az ég színén még kellett kicsit javítani, aztán rákerülhetett az akkori szignóm. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése